S Pink Premium Pointer

poniedziałek, 27 maja 2013

Zdjęcia z TT aktorów.

Huh! Wreszcie skończyłam nawet najmniejszą rzecz w tym blogu. Skromnie mówiąc jest pięknie i wszystko idealnie oddaje charakter serialu ♥
Poszperałam w profilach aktorów na twitterze i znalazłam to:

Martina Stoessel:

 

Lodovica Comello:

 

Clara Alonso:

  

Jorge Blanco:

  

Mercedes Lambre:

  

Alba Rico:

  

Nicolas Garnier:

  

To wszystko. Może niektóre fotki są stare, ale i tak je wstawiłam :) Do następnego postu! Zamieszczę m.in. twittery aktorów (bo można się pogubić, które są prawdziwe :D), piosenki do pobrania itd. :>

PS. Wiecie może jak wstawić kod na niekopiowanie? Jak tak, to dajcie znać, bo wolę, żeby moja praca była bezpieczna od nieoryginalnych kopiar ;]

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za każdy komentarz. Dajecie mi powera do pracy nad lepszym blogiem i notkami. Wyrażajcie swoją opinię, dobrą czy złą, żebym wiedziała co poprawić/udoskonalić :D