S Pink Premium Pointer

wtorek, 28 maja 2013

Wszystko o Pamiętniku Violetty.

No więc każda fanka tego serialu chciałaby mieć ten pamiętnik. Oto zdjęcia tego prawdziwego, z filmu:

Ciekawostka: ten oryginalny pamiętnik ma na okładce fioletowy kwiatek z dziurką na kluczyk, jednak jak się wpatrywałam w odcinki Violetty, to on jest na magnes :) A sam pamiętnik ma czarny grzbiet.




A teraz najważniejsze pytanie : Jak go zdobyć/kupić? 

Było parę konkursów, które się pokończyły. Niektórzy po prostu czekają cierpliwie aż będzie w Polsce, za 30/40 zł. Można kupić już teraz - pamiętnik ok. 80 zł a wysyłka z Argentyny ok.15 zł. Chyba się nie opłaca, ale jak ktoś może sobie na to pozwolić.. :) >Pamiętnik<
Na allegro jest podróbka pamiętnika - Sekretnik Violetty. Kosztuje najtaniej 15 zł, wysyłka 13 zł. Ja zamierzam go sobie kupić :D Jeszcze nie teraz, jednak kiedy go kupię, opiszę go na blogu i dodam zdjęcia. >Sekretnik< .

Zdjęcia:
Prawdziwy pamiętnik ( jak mówiłam, na magnesik :)
Darmowy hosting zdjęć i obrazków
Sekretnik z Allegro.

Ok.100 zł z Argentyny :>


11 komentarzy:

  1. Mam wielką prośbę napisz mi proszę na email gdzie kupić można ten pamiętnik teraz w czerwcu i w wakacje bylabym wdzieczna a oto email wiki2002b@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pamiętnik można kupić na allegro lub w empiku

      Usuń
  2. jaaaaaaaaaaa chce ten pamiętnikkkkkkkkkkkkkkkkkk

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja mam ten pamiętnik ale podróbkę a nie oryginalny. Chciałabym mieć oryginalny ale za drogi. Podróbkę kupiłam za 27 zł :) Fajny jest ten pamiętnik można wpisywać ludzie których lubię których nie lubię, są naklejki są zdjęcia Violetty, Thomasa, Ludmiły itd....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lepszy jest z allegro na kluczyk

      Usuń
  4. Po co taki komuś pamiętnik kupcie sobie orginalny z Argentyny jak ma Violetta w serialu ja taki mam i jest fajny ma wszystko w środku co Viola rysuje. Licze na naj

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niepopisuj się bo pewnie ukradłaś komuś bo cb. niestać hahaa plus samej ryssować jest lepiej (głupek z cb.)

      Usuń
  5. Ją dziś zamówiłam na alegro na kluczyk

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A dasz link gdzie kupilas plisss

      Usuń
  6. Orginalny pamiętnik violetty jest na kluczyk czy na magnes?

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja kupuję mój za 125 zł tylko taki który jest podobny a nie taki jak dałać na zdięciach

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz. Dajecie mi powera do pracy nad lepszym blogiem i notkami. Wyrażajcie swoją opinię, dobrą czy złą, żebym wiedziała co poprawić/udoskonalić :D