S Pink Premium Pointer

wtorek, 28 maja 2013

TT aktorów & piosenki z 'Violetty' do pobrania.

Heej :] Tak jak obiecałam - nowa notka. Wiem, że macie problemy z odnalezieniem prawdziwych kont aktorów z 'Violetty', więc postanowiłam wam pomóc :>

Lodovica Comello - @lodocomello
Clara Alonso - @clarialonso_
Diego Ramos - @DiegoRaOficial
Martina Stoessel - @tinistoessel , najłatwiej znaleźć, bo przy jej imieniu jest taki znaczek :
Jorge Blanco - @JorgeBlancoB
Mercedes Lambre -  @merchlambrebr
Alba Rico - @albariconavarro
Nicolas Garnier - @nicolastgarnier

Gdzie pobierać najszybciej piosenki?

No więc najlepiej pobierać na ulub.pl <- tam jest bezpiecznie. Przerwa między pobieraniem to ok. 1 minuta.


Mój gif :] Nie mogłam nie wstawić... 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za każdy komentarz. Dajecie mi powera do pracy nad lepszym blogiem i notkami. Wyrażajcie swoją opinię, dobrą czy złą, żebym wiedziała co poprawić/udoskonalić :D