S Pink Premium Pointer

niedziela, 26 maja 2013

Wreszcie nowy wygląd bloga!! / Violetta Castillo - Martina Stoessel.

Jak widzicie, zrobiłam nowy wygląd bloga.. Bardzo mi się podoba ! Oprócz tego czas na pierwszą prawdziwą notkę. Napiszę o Martinie Stoessel i granej przez nią serialowej Violettcie.

Violetta Castillo

Violetta z sezonu 2. Ładniejsze włosy :D

Violetta urodziła się i na początku mieszkała w Buenos Aires. Jej ojcem jest German Castillo, milioner i sławny inżynier. Za to jej matka, Maria Castillo była sławną na całym świecie piosenkarką. Zginęła w wypadku samolotowym - namówiona przez ojca na lot. German rozpaczał po śmierci żony, został sam z Violettą. Owszem, Viola ma krewnych, w tym babcię Angelicę i ciocię Angie, jednak German nie chciał, aby Violetta znała prawdę i wyjechał z rodzinnego miasta do Madrytu, gdzie dziewczyna musiała żyć pod kloszem ojca.
Serial zaczyna się od momentu, w którym rodzina Castillo przyjeżdża do rodzinnego miasta. Ojciec nawet w  sentymentalnym domu nie chce, żeby Violetta znała swoją przeszłość ( nie kazał jej wchodzić na poddasze, gdzie były pamiątki po Marii ).  Jednak gdy pojawiła się ciotka Angie w życiu Violi , German zmienia się i zakochuje się w niej. Violetta bardzo ufała ciotce, to była jej pierwsza prawdziwa przyjaciółka. To właśnie Angie zaprowadziła dziewczynę do Studia 21, gdzie nastąpił przełom w jej życiu.
Violetta odziedziczyła po zmarłej mamie taniec do śpiewu i tańca. Odkryła to właśnie w Studiu 21.
Kiedy dziewczyna uciekła pierwszy raz z domu, poznała Tomasa, który uchronił ją przed upadkiem w błoto.   Oboje się wtedy w sobie zakochali i nie mogli przestać o sobie myśleć. Wreszcie spotkali się w Studiu. Violetta, nie chcąc zranić ojca i przyjaciółki Franceski, tłumiła uczucia do Tomasa.
Gdy Leon, uczeń studia i członek popularnej grupy, zobaczył, że Tomas i Viola coś do siebie czują, od razu chciał i rozłączyć i być z dziewczyną, żeby zrobić Tomasowi na złość. Jednak, gdy lepiej ją poznał, prawdziwie się w niej zakochał. To właśnie z nim Violetta przeżyła swój pierwszy pocałunek i również w nim się zakochała.
Wreszcie powoli Violetta wychodzi z pod klosza ojca i chce poznać swoją przeszłość i prawdę o mamie.

Martina "Tini" Stoessel

Tini z nie znanym mi panem :)
Martina, znana jako Tini urodziła się 21 marca 1997 roku w Buenos Aires, gdzie aktualnie mieszka.Jej rodzice to Alejandro i Mariana Stoessel, za to jej brat ma na imię Francisco. Jak serialowa bohaterka, od urodzenia kocha tańczyć i śpiewać, co przyczyniło się wygraniu castingu do "Violetty".
Ma wielu przyjaciół z ekipy serialu. Bardzo kocha swoich fanów i lubi się z nimi spotykać. 
Z Violettą łączy je pasja do muzyki i charakter. Ale również są bardzo od siebie odmienne. Podczas gdy Tini lubi nosić ostre rockowe ubrania, Violetta ma całkiem inny styl : zwiewny i dziewczęcy.

Tini w internecie:
Gdy posiadacie przeglądarkę Google Chrome (z której jestem bardzo zadowolona), możecie sobie przetłumaczyć w/w strony :)

Mam nadzieję, że ta pierwsza notka jest bogata w informacje i dowiedzieliście się czegoś nowego. Bardzo dziękuję za komentarze, one dodają mi sił i dają powera na jeszcze lepsze notki i bloga :D

Całą notkę napisałam sama, więc proszę o niekopiowanie mojej 'twórczości' :>

13 komentarzy:

  1. Hej, fajny blog.. Sama robiłaś szablon czy ktoś? Możesz napisać do mnie na e-mail: karna445@gmail.com
    Oraz życzę powodzenia w prowadzeniu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję :) To naprawdę miłe..

      Usuń
    2. Ja mam najmie umrze użyciem i mam brata kryty ma lat 12 i chce żebyś przyjechała do mnie i z wydruki fankami żeby mnie nauczyć śpiewać pozdrawiam

      Usuń
  2. Świetna notka :) Oby tak dalej :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne notki dobry pomysł zapraszam do mnie na ilovetinistoessel.blogujaca.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Super blog ja też mam bloga założyłam go 11 września 2013 o 19:00.
    Nazywa się tak Martina Stoessel - Violetta Castio Wszystko o ich.
    Dawajcie komentarze i zwiedzajcie mówcie znajomym kunom i kuzynką.

    OdpowiedzUsuń
  5. https://www.facebook.com/pages/Violetta-jest-najwa%C5%BCniejsza-3/448348091936036?fref=ts <---- lajkniesz? ^-^

    OdpowiedzUsuń
  6. Mieszkam. na Witkowskiej8/4czekam hce rzebyś umnie mieszkała umnie z leonem

    OdpowiedzUsuń
  7. Zapraszam na mojego Bloga stoessel-castillo.blogspot.com mam nadzieję że się spodoba zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zapraszam na mojego Bloga stoessel-castillo.blogspot.com mam nadzieję że się spodoba zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz. Dajecie mi powera do pracy nad lepszym blogiem i notkami. Wyrażajcie swoją opinię, dobrą czy złą, żebym wiedziała co poprawić/udoskonalić :D